Sunday, January 24

Selesai suda..


Slm...cmat pagi...bereh da pun,tdi g JPN...
wat cabutan surat beranak n ic baru( bukan ic ilang k,perbaharui la..)..hm..pagi2 da bgun tdi..xda la pgi sgt..kul 10 la sperti yg dijanji kan hazim..he3..hm..aku lmbat ckit tdi..sian hazim mnunggu..seb bek la dye dduk rhat kat tman bndar..ok la ckit..bes la dye ckp..hm..wt cbutan tu cpat je..tp nk wat ic bru 2 la kna mnungu lame..mls betol..tyme mula dtg gliran ke 4067..aku yer 4097..byng kan lah..tp xpala..borak2 ngn hazim..hm..pas siap tngkap gmbar..bereh la sume..pas 2 sblum blik umah..aku g ikip 5 jap..g umah n hostel ktwng..adala amik buku n brang2 ckit..pas 2 bru la blik umah..nseb bek la xujan..pagi tdi tyme p ujan lak 2..nseb bek la xlebat..hoho..hm..ok la..nk p solat da..tc..mesti mari~

No comments:

Post a Comment

Sunday, January 24

Selesai suda..


Slm...cmat pagi...bereh da pun,tdi g JPN...
wat cabutan surat beranak n ic baru( bukan ic ilang k,perbaharui la..)..hm..pagi2 da bgun tdi..xda la pgi sgt..kul 10 la sperti yg dijanji kan hazim..he3..hm..aku lmbat ckit tdi..sian hazim mnunggu..seb bek la dye dduk rhat kat tman bndar..ok la ckit..bes la dye ckp..hm..wt cbutan tu cpat je..tp nk wat ic bru 2 la kna mnungu lame..mls betol..tyme mula dtg gliran ke 4067..aku yer 4097..byng kan lah..tp xpala..borak2 ngn hazim..hm..pas siap tngkap gmbar..bereh la sume..pas 2 sblum blik umah..aku g ikip 5 jap..g umah n hostel ktwng..adala amik buku n brang2 ckit..pas 2 bru la blik umah..nseb bek la xujan..pagi tdi tyme p ujan lak 2..nseb bek la xlebat..hoho..hm..ok la..nk p solat da..tc..mesti mari~

No comments:

Post a Comment