Sunday, June 14

Aduhh..!!!..Bosan yerrrrr....

Salam sume..ari nie da genap 2 minggu aku cuti sem..ada 2 bulan lbey lg insyaAllah..
skung nie ak da ase bosan yg amat sgat..nseb bek esok aku ad join lawatan sambil blaja ke kL bg plajar2 snior yg aku sygi (he2..serius nih )..dak2 junior certain je yg ikut (ajk2)..cm aku nih ajk cndramata..hehehe..xlme jgak la 3 ari 2 mlm jew..at least dpat gak r aku g jlan2 dri duk t'perap je kat umah kn..psal lwatan nih nnt aku story kat kwng nnt yerk..pas lwatan ni koi (hehe) ingat nk cri keje la..da srvey da tmpat2 ckit..nk knpem kn je lg..pas nih xla bosan sgat duk umah kn..at lis dpat jgak tmbah duet poket ...dri duk mkn tdo je kat umah..kang gemuk abis aku..xencem da..wahahahaha..(pasan je lebih)..pe2 pun hrap2 la dpat gak keje..gaji pun nk berpatutan ckit..bru bes keje..hee..doa2kan yerk..klu dpat t koi blanje ek..hehehe..sekian..da~

No comments:

Post a Comment

Sunday, June 14

Aduhh..!!!..Bosan yerrrrr....

Salam sume..ari nie da genap 2 minggu aku cuti sem..ada 2 bulan lbey lg insyaAllah..
skung nie ak da ase bosan yg amat sgat..nseb bek esok aku ad join lawatan sambil blaja ke kL bg plajar2 snior yg aku sygi (he2..serius nih )..dak2 junior certain je yg ikut (ajk2)..cm aku nih ajk cndramata..hehehe..xlme jgak la 3 ari 2 mlm jew..at least dpat gak r aku g jlan2 dri duk t'perap je kat umah kn..psal lwatan nih nnt aku story kat kwng nnt yerk..pas lwatan ni koi (hehe) ingat nk cri keje la..da srvey da tmpat2 ckit..nk knpem kn je lg..pas nih xla bosan sgat duk umah kn..at lis dpat jgak tmbah duet poket ...dri duk mkn tdo je kat umah..kang gemuk abis aku..xencem da..wahahahaha..(pasan je lebih)..pe2 pun hrap2 la dpat gak keje..gaji pun nk berpatutan ckit..bru bes keje..hee..doa2kan yerk..klu dpat t koi blanje ek..hehehe..sekian..da~

No comments:

Post a Comment